Dissabte, 28 De Novembre De 2020

19/11/2020

OFERTA DE FEINA: ADMINISTRATIU/VA A L'AJUNTAMENT DE MAIALS

Foto

L’Ajuntament de Maials requereix de la incorporació d’una persona per donar suport a l’àrea de secretaria en la tramitació d’expedients, emissió de certificats i tasques d’atenció al públic.

La contractació queda condicionada a obtenir la subvenció Contractació en pràctiques de joves beneficiaris de la Garantia Juvenil. Per aquest motiu, les persones candidates hauran d'acreditar el compliment dels requisits de la convocatòria (RESOLUCIÓ TSF/2537/2020):

• Oferta reservada a persones menors de 30 anys.
  • Estar inscrites a la Garantia Juvenil (més informació) o complir els requisits per poder-s'hi inscriure abans de la contractació.
  • Constar inscrites com demandants d'ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya.
  • Acreditar la possessió d'un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o títols oficialment reconeguts com a equivalents, o d'un certificat de professionalitat, que els habilitin per a l'exercici professional, així com complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball en pràctiques.
  • No haver participat en les convocatòries dels exercicis 2018 i 2019.

Les persones que no puguin acreditar el compliment de tots els requisits almenys 5 dies hàbils abans de la data d'incorporació seran automàticament excloses del procediment de contractació.

Funcions

• Suport a l'àrea de secretaria, intervenció en la tramitació d'expedients administratius.
  • Atenció al públic (canals presencial, telefònic i en línia).
  • Altres tasques puntuals relacionades amb la tramitació administrativa i la coordinació que puguin encomanar-li persones integrants dels serveis municipals.

Requisits

• Formació reglada: CFGM Administratiu, CFGS Administració, Grau en Gestió i Administració Pública o formació de família similar.
  • Es valorarà proximitat geogràfica.
  • Es valorarà nivell C1 de Català.
  • Es valorarà coneixements d'informàtica nivell usuari.

Sofereix

• Contracte en modalitat de pràctiques remunerades.
  • Sou segons convocatòria.
  • Contracte de sis mesos de durada.
  • Lloc de treball a Maials.

Presentació de candidatures

Les persones que compleixin els requisits i estiguin interessades a participar en el procés, han d'enviar un correu electrònic amb les següents referències:

• Adreça: info@segriasec.org
  • A l'assumpte: Candidatura JENP Maials.
  • Adjuntar el Currículum actualitzat.
  • Adjuntar fotocòpia del DNI.
  • Si aquesta informació no apareix al currículum cal indicar el lloc de residència, l'edat i si la persona candidata està inscrita a la Garantia Juvenil.

Termini de presentació de candidatures: 2 de desembre, fins les 23:59.

Més info AQUÍ.

IWS